Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 17.10.2017, 15:21

Меню сайту
Форма входу
Меню на сьогодні
Наші контакти

Психолог радить

 

 

 

 

Психологічна служба ЦРД « Пролісок» діє відповідно до Конституції України,

Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,

указами Призидента України, постановами Кабінету Міністрів України,

наказами, розпорядженнями і вказівками Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,

відповідних органів управління освітою, міжнародними правовими актами,

Загальною декларацією прав дитини та Конвенцією прав дитини.

 

Умови роботи.

1. Кабінет робочий 12 м2

2.Розташування кабінету в зручному для відвідувачів місці.

На вхідних дверях знаходиться табличка « Психолог», графік роботи, затверджений керівником закладу.

 

3.Оформлення кабінету відповідає рекомендованим санітарно-гігієнічним,  технічним нормам та естетичним вимогам.

Згідно з листом Міністерства освіти та науки України від 27.08.2000р. № 1\9 352 « Про планування діяльності і ведення документації практичними психологами закладів освіти» практичний психолог веде обов язкову документацію, зокрема:

- плани роботи на рік.

- форми статистичної звітності встановленого зразка.

- індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування дітей закладу.

- журнал проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи.

- журнал щоденного обліку роботи

- журнал спостережень та психологічного аналізу діяльності педагогів.

- протоколи корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи з дітьми.

- матеріали психолого-педагогічних консиліумів, семінарів, тренінгів тощо.

Проблема, над якою працює практичний психолог ЦРД «Пролісок»:

Використання логоритмічних вправ в психокорекцій ній роботі

з дітьми 4-5 років з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.

На протязі періоду вересень-грудень проходить апробацію авторська програма.

Використання логоритмічних вправ в психокорекційній роботі

з дітьми 4-5 років з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення.

Метою програми є інтеграція завдань психічного розвитку дошкільників середнього віку

з використанням логоритмічних вправ.

Подолання фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення;

сприяння створення в дошкільнят позитивного настрою;

формування вміння звільнятися від напруження, скутості;

навчання комунікативної та невербальної поведінки за допомогою міміки й жестів;

вдосконалювати пам'ять, мислення, розвиток стійкості, зосередженості та концентрації уваги, творчих здібностей, уваги.

Поступова реалізація зазначеної мети здійснюється за допомогою вирішенню таких завдань:

- розвиток посадочних, артикуляційних компонентів мовлення, мовного дихання, темпу й ритму мовлення голосу;

- розвиток фонематичного слуху, когнітивних і креативних процесів;

- вдосконалення пам’яті, мислення, розвиток стійкості, зосередженості та концентрації уваги, творчих здібностей, уяви;

- розвиток дрібної і загальної моторики, пластичності, гнучкості, ритмічності;

- навчання прийомів саморелаксації, зняття психом язового напруження.

Програма побудована на основі концептуальних засад розвитку і виховання дітей дошкільного віку з урахуванням їх природних, вікових особливостей та індивідуальних можливостей.

Заняття проводиться один раз на тиждень.

Тривалість 30 хв.

Основний метод роботи – гра, яка підвищує емоційну і розумову активність дітей.

Розроблені та опробовані 13 корекційно-розвивальних занять.

 

Метою діяльності практичного психолога ЦРД « Пролісок» є створення умов

для розвитку дитини відповідно до вікових норм та їхніх індивідуальних особливостей.

 

У дошкільному начальному закладі практичний психолог спрямовує свою діяльність на попередження виникнення проблем розвитку дитини( порушення емоційно-вольової сфери), проблеми взаємовідносин з однолітками, педагогічними працівниками, батьками; допомогу ( сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань її розвитку, навчання, соціалізації; психологічне забезпечення освітніх програм; допомогу педагогам, батькам у створенні необхідних умов для гармонійного розвитку дитини; формування психологічної культури батьків, педагогів.

Основними напрямками діяльності практичного психолога є :

1.Діагностична діяльність програм вересня – жовтня

- вивчення адаптації;

- рівня розвитку пізнавальної сфери;

- вивчення особливості та емоційно-вольової сфери;

- комунікативної сфери;

- стилів сімейного виховання;

- інтересів, нахилів, здібностей;

- вивчення емоційних станів.

2. Просвітницька

- виступи на батьківських зборах вересень – жовтень.   Теми: « Адаптація дітей до умов ЦРД « Пролісок» »; « Трирічна дитина. Особливості розвитку та виховання»; « Психологічна готовність дитини дошкільника до навчання у школі»; « Використання логоритмічних вправ в психокорекцій ній роботі з дітьми 4 – 5 років.»

- участь у районному семінарі, тема: « Як виявити обдаровану дитину в дошкільному віці. Робота з обдарованими дітьми.»

3. Консультативна

- до практичного психолога було індивідуальних звернень від батьків за цей період - 24;

-в консультативний пункт – 2 звернення.

 

4. Корекційна розвивальна діяльність

 

- розвиток емоційної сфери особистості дитини та соціальна адаптація автор-укладач – Тєргоєва С.М. корекційно-розвивальні групові заняття старші групи « Перлинка», « Веселка» 1 раз на тиждень 40 хв.

- використання логоритмічних вправ в психокорекцій ній роботі з дітьми 4 – 5 років з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення автор-укладач- А.А.Єзерніцька, групові корекційно-розвивальні заняття 1 раз на тиждень 30 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошук
Друзі сайту
Районний методичний кабінет
 Відділ освіти Макарівської РДА

Корисні посилання
 



Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz